Tobiasho.reismee.nl

Weekenden vertier in omgeving

Hola, een kort berigje

Na 2 weken wel gewend aan het hektische Valencia.

S'ochtends 10 minuutjes lopen en 20 min met de bus om bij universidad de Carabobo te komen.

Soms rij k mee met de jeep van Mariale die ook op de uni moet zijn. Even heel anders dan een uni in nederland, maja prima toeven. Heb geoefend met het labwerk en het studiedesign verder afgemaakt. Werktijden zijn meestal van 8 tot 1700 ongeveer.

Heb hier in het huis geen bindingen en heb sleutels van hier en het lab. Als de moeder thuis is wordt er eten geprepareert, maar een eettafel hebben ze niet echt. Heel rielext dus om gewoon in teplannen wat het best uitkomt.

Afgelopen week dus met nederlandse dames en mn begeleidster naar caribisch eilanden archipelgeweest. Mooie omgeving om te acclimatiseren zal k maar zeggen. Heerlijke bountyomgeving met blauwe wateren. 2 uurtjes met bus en half uurtje met boot van valencia!

De rest van het weekend de bergen in gegaan om wat te exploreren, mooie bergrit bracht ons in Colonia Tovar , Duitse kolonie. Al was daar niet veel van te merken. Genoten van bergomgeving en voor t eerst uit gegaan, ai ai had k nu maar die salsacursus gedaan.

A ch jah afgelopen nog paar keer uitgegaan, en de merengue en salsa begint wel te wennen. Flessen rum bestellen in de club voor nix, mooie gewoonte. Voor de rest paar keer naar de bioscoop geweest na de universiteit, ondertiteling is handig voor t spaans.

Dit weekend naar pto. cabello (kust dicht bij valencia) geweest, mooi oud centrumpje en wederom sappige stranden.

Na al het vertier volgende week weer aan de slag, de fieldtrips zijn gepland en dan weer t lab in. Door de stront scheppen en dan de wormen tellen, en eieren onder de micro... ook sappig.

De encuesta die ik zal afnemen is ook verder gevorderd maar zal ik paar eind juli of augustus daadwerkelijk afnemen.

hasta luego

Tobyah

Reacties

Reacties

Bob

Klinkt als goeie wormenkak.

Ike

wel verse eieren, hoop ik. VersssSche eieruu..

Wholla, klinkt lekker hoor!! Ga je ook nog wat doen, daar, of hoe zit dat? Nee, hoor, ik lees t al. Veel investigaties naar de integratie van Hollands vlees, wijlst t bakkend tegen de zandstraalkorrels van koraalkale stranden aan ligt te rijden. Wacht even, terugspoelen...nee...je zit in Zuid-Amerika. Je doet maar lekker waje wil.

Enneh, wat koken ze daar zoal? Schrijf je wel je dromen in onze bundel? (Oh ja, ik zal die Freudiaanse conversaciones ook beschikbaar stellen, zodat je ze echt letterlijk (NIET) kan toevoegen.) Sorry, man, ben aant bazelen.

Tot luego. Oh nee, hasta vervolgens...ja, dat is t.

Ikez

l.brautigam@kabelfoon.nl

Jammer dat je gisteren niet bij de dansvoorstelling was van o.a. Inge. Heel boeiend. Iets aan de lange kant.
Ik moet nog wat wennen aan internet, maar heb toch al wat gelezen van jouw verslagen. Interessant. Sterkte met je Spaans! Groetjes, oma Leonie

Sjakie

Dag Tibias,

Ik heb wat vragen over venezuela zal ik je die mogen stellen?

Zo ja, kun je me dan een seintje geven op sjakie @ wereldrondreis.nl

ik hoor het graag.

bvd,

sjakie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!